1309928.jpg

kun olen saanut ylläolevan kaltaista huomiota ja vielä kahdeltakin taholta. Tuhannet kiitokset Vilijaana sekä "kaimani" Pami.

Hyvä pitää laittaa eteenpäin, joten mielestäni seuraavat blogit ovat sen ansainneet:

Älyvapaa äiti  Irkku vaan kertakaikkiaan osaa sanoa sanottavansa nasevasti ja onnistuu aina pelastamaan päiväni, oli se sitten miten huono tahansa. On muuten niitä ensimmäisiä blogeja joita aloin seuraamaan.

Opintoretki elämään  siinä toinen, jolla on sana hallussa ja vielä herkullisia ruokaohjeita.

Cebicin keittiössä  kommentteja on tullut kirjoiteltua ja ajatuksia vaihdeltua.

Herkkukirppu  lajissaan harvinaisuus, nuori mies ja osaa keittiöhommat. Vanhemmat miehet saisivat ottaa oppia.

Ja tietysti oman tyttäreni blogi, ilman Annaa en olisi tätä blogiani aloittanut,  eli siis Annan elämää blogi joka on alkanut huolestuttavan paljon käsittelemään käsitöitä;) Ei vaiskaan, olen itse vain niin tumpelo käsitöissä että olen kateellinen.

Sitten on paljon muitakin, ei tuo kymmenen riitä ja varsinkin kun mielestäni nuo kaksi eli Vilijaana ja Mielitekoja jotka minulle tämän kunniamaininnan antoivat ovat oikeutettuja siihen itsekin, niin jääköön loput nimeämättä. Jokainen joka havaitsee minun käyneen sivuillaan voi laskea itsensä tähän E-luokkaan!